-

saya baru buat fan page zhaneez craft di facebook..masih pening lalat sebenarnya..lain sy nak lain pula yg jadi..haha..buat rakan-rakan sila la add ye.. link : click sini


KLIK PADA ZHANEEZ SHOPPE UNTUK READY MADE STOCK OKEH.

KLIK PADA ZHANEEZ CATALOG UNTUK MEMUDAHKAN ANDA MEMBUAT PILIHAN

**********************************

any enquiry please email me:

zhaneezcraft[at]gmail .com

***********************************


borang pesanan

Nama:
Email:
Hp number:
Alamat penghantaran:
Kod barangan dan kuantiti:
Detail lain [warna, wording etc]:
Bank pilihan: CIMB
Maybank

Form provided by Freedback.

meh ikut zhaneez

1 Mei 2010

giveaway ditutup..terima kasih semua

dengan ini saya menutup giveaway zhaneez craft yang telah berlangsung selama lebih kurang tiga minggu ini..jutaan terima kasih saya ucapkan buat semua yang telah sudi menyertainya..banyak jugak blog nak kena p terjah lepas ni..ehee..semua ni akan saya laksanakan selepas siap semua urusan terpenting saya..keputusan untuk semua giveaway akan saya umum kan secepat yang mungkin..mayb lepas selesai jilid thesis saya nanti ek..jap je..dalam 2 minggu..insyaAllah..senarai hadiah da ada tapi saya tak sempat ambil gambar lagi..lagi pun ada sesetengah hadiah tu saya tinggalkan di rumah dan sy akan balik awal bulan 6 nanti..maka semua hadiah akan diposkan paling cepat awal bulan 6 nanti ye..tapi kalau saya balik rumah cepat maka cepat la hadiah sampai ke tangan pemenang..harap sabar menunggu..sekali lagi terima kasih diucapkan..

1 ulasan:

nuraarin-life berkata...

Take your time, pelajaran itu pentig...

Kami semua akan sabar menanti...

disclaimer

-Warna dan rekaan yg ditunjukkan mungkin sedikit berbeza dgn warna sebenar barangan.
-Siapa cepat dia dapat.
-Hanya pembeli serius sahaja akan dilayan.
-Pihak kami memberi jaminan setiap barangan yg dijual adalah berkualiti setanding dgn harganya.
-Pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan/kehilangan barangan semasa proses penghantaran.
-Barangan yg telah dibeli tidak boleh ditukar/dikembalikan.
-Penukaran kod barangan hanya boleh dilakukan dlm tempoh 2 hari setelah pesanan dilakukan.